Thursday, January 18, 2007

Kenangan mengusik jiwa ..


malam kelmarin di trapik light ... aku terserempak ngan ex-bini no 2 aku. lampu merah, tengah melayan pikiran, di depan sebuah proton wira aeroback. tetiba no plet nye terasa seperti amat pamiliar.

ni kete lama aku. yang aku jual lebeh d tawon lepas. tak sangka leh terjumpa lak tetengah malam ni ... mostly rupa dia tak banyak berubah. especially rim sport nya masih seperti dulu. jari2 kaler maroon gak satu unipom ngan kaler badan dia.

ako pun teringat kisah lama. ngan bini no 2 ni ... tersangat la banyak nya kenangan lama. pahit manis ... yang hebat, yang besh, yang tak besh.

tetiba aku sayu. aku baru terpasan yang aku tak pernah amik gambar bini no 2 aku ni yang proper. gambar dia secara lintas langsung je ada la ..


.

4 Comments:

Blogger Yatt said...

Cantek !!! pesal ko jual ??
kaki race ke dolu dolu??
cam tak cayer je hehehehehe

1:16 PM  
Blogger MZ said...

oit. itu gambar kete idaman den dedulu. seksi maut montot dier. kene jual la ... maintenance dah tinggi. dulu memang kaki pecut :)) muahahaha. skrg jek tgh blaja bawak selow selow.

2:22 PM  
Blogger MZ said...

kete lamo den proton wira a/b ler. itu gambar kete GTO :p

2:23 PM  
Blogger Yatt said...

cehhhh den ingat kan GTO tuh keta ko dulu hampeh je...

5:54 PM  

Post a Comment

<< Home