Friday, April 28, 2006

Lets Party!!!

ketika aku hendak mengundur kereta untuk pergi berpoya-poya sebaik sahaja selepas waktu kerja abis, teman sekerja menegur "amboi!!! kompeni buat parti asyik tak pergi je ya. macam anti sosial plak".

kompeni aku sedang mengadakan parti menyambut harijadi buat staf bagi bulan mac dan april di 'pantry' pada saat itu.

"minta maaflah Nik, kami parti bezday ni tak pergi. kalo parti liar kami pergi!!" jawab aku sebelum tergelak bersama-sama rakan aku di sebelah. rakan di sebelah aku tu sememangnya anti sosial pun!

dan sekarang ini aku terpikir pulak untuk buat parti anarki. rasa-rasanya sambutan mesti menggalakkan. alang-alang gig blek metal dah kena haram baik buat parti anarki terus kan?

*muahahahaha* gelak setan tahap cipan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home