Monday, June 01, 2009

jangan monyet! jangannnn ...

bila media memperbersarkan cerita ustaz akhil ngan waheeda ... ramai lah kaum hawa yang bertempik mengutuk dan mengeji ke dua dua manusia ini. benci lah. menyampah lah. mcm2.

pak cik pun cepat berrespons ... jgn lah menyampah ngan ustaz akhil. silap2 nanti ada jodoh plak ngan beliau. x pun yg mcm beliau. dah mmg peribahasa melayu mcm tu kan? kan kan?

bila si isteri mintak cerai dan ikut masuk dalam media sarkas ... geleng2 paler pak cik.

pe pe pun .. hanya mereka 3 org ni yg tahu citer yg sebenar, tersirat dan tersurat. pak cik tak berminat pun nak tahu. dia org ni x kan ckp punya. ckp skit je wat per.

tu lah masalahnya. ckp sikit kalu lebih baik x yah cakap. lebih mengelirukan ...

segagah gagah manusia adalah mereka yg menahan marah.
semulia-mulia isteri adalah mereka yang memelihara maruah dan harta suami mereka.
x kan nak mengaku sebagai manusia beriman sedangkan kamu belom di uji dgn cobaan dan godaan?

3 Comments:

Blogger arsaili said...

salam ya isteri sepatutnya jaga aib suami

9:31 PM  
Blogger zura lias said...

pokcikk...sy tutup mulut ek..x kasiktau sesape rahsia pokcik...hihhihhhihihi

9:57 AM  
Blogger Lily.Lulu said...

saya no komen pakcik
tapi kenapa monyet ?

3:51 PM  

Post a Comment

<< Home