Saturday, April 29, 2006

Aduhhh!!!. Sakit Kepala Ku!!!

sejak dua menjak ni selalu sangat aku sakit kepala. tak kira la bila-bila pun. lepas balik keja and baru sampai umah? baru bangun tido? menjelang waktu keje abis? pendek kata anytime anywhere sakit kepala itu akan datang menziarahi aku.

yang tak beshnya kalo aku makan panadol 2 bijik lom tentu ilang lagi sakit pala tu. selang 2 3 jam kene makan lagi dua bijik. sama la ngan obat-obat paracetamol yg laian nya sebijik dua lom tentu aku bleh wokay lagik. panadol menstruation jek aku blom cuba terai test nengok lagi :)) muahahaha).

agak nya waktu makan tengahari aku kene makan nasik berlaukkan panadol kut. kalo minum petang plak kene campur panadol yang telah dilumatkan ke dalam telor stengah masak! baru bleh lega kut.

sebab musababnya? mungkin cuaca yang panas kebelakangan ini kut? atau faktor pemakanan aku? atau keadaan kesihatan mentalogi aku?

ntah la. lantak lah. kalo bleh aku tahan aku tahan la sakit tu. kalo tak tahan baru lah aku baham obat. tu pun dah kira untung aku tak ler sakit sangat sampai muntah-muntah.

sabor je lah ya. lagi pun worang ada kata. sakit ni kalo kita bersabo bleh la ia menghapuskan dosa-dosa kecil. :)hehehehehe

.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home