Thursday, January 25, 2007

errkk!! kene bayo?!


aku baru je teringin nak bubuh shoutbox untuk blog gambo aku. ingat2 nak bubuh la msjbox jun tu. tetiba bukak jek web dier ... errk! dah kene bayo? pulak dah!?terus tak jadik aku nak guna msjbox tu. nak amik shoutbox yang lain pun, errmm...kendian la aku carik yang mana besh. elok gak rasa nya aku cuba yang lain selain dari yang aku pernah guna atau sedang guna ni. lagi pun amik masa gak tu nak edit, nak install dan bagai nya lagi.

bukan nya aku tak mo bayo tapi ntah la. kes dulu yang ilang tu pun masih segar dalam ingatan. yang tak beshnyer abih messej2 yang lelama tu ilang skalik. bukan apa. aku ni jenis sentimental skit. kalau dapat rikaber balik ok la. ini rasanya terus ilang mcm tu je kut.
sabooo je la.

pic : trash we all pick up by StareDecisis @ deviantart.com

.

2 Comments:

Blogger Yatt said...

Tepulang la kat ko wei nak guna yg mana satu.. seingat aku yg pes time ilang msjbox sebab ade owang buat something hacked ke ape tah. yg baru ni ilang sebab server tak bayor tp mesej still ade..

suke hati ko la kan nak guna yg mana
tapi kalau masuk blog aku tinggal mesej kat MSJBOX ekk senang skit aku nak balas :D

10:12 AM  
Blogger MZ said...

bukan apo wei. den maleh nak godak godek ... biar lah dulu

3:42 PM  

Post a Comment

<< Home