Thursday, July 12, 2007

Apdet!

tetiba malam ni intenet koneksi mcm ok je ... bleh la pak cik nak apdet skit.
pagi tadi gi opis amanah raya berhad. pak cik nak wat wasiat. supaya apabila pak cik 'jalan' nanti urusan pembahagian harta untuk para waris yang d tinggalkan menjadi mudah dan cepat.
pak cik juga singgah d pejabat epf ... pergi print penyata epf pak cik. dah berkurun tak dapat penyata. pak cik tgh dok mikir samada nak labur sebahagian nya ke dalam amanah saham.
setelah seminggu lebeh kurang menanti ... jawapan dari si dia cukup menawarkan perasaan dan harapan. tiada keikhlasan langsung. sayang apa kalu menipu? sayang apa kalu tiada terlihat sekelumit keikhlasan untuk berterus terang, mengaku kesilapan dan berusaha untuk tidak mengulangi nya semula. adalah lebih baik pak cik putuskan sahaja. cukup lah sampai di sini.
bulan depan bulan lapan. bulan istimewa untuk pak cik. mampukah pak cik mengukir senyuman? terlunaskah segala harapan dan impian? termakbulkah doa yang di panjatkan setiap malam setiap hari dan setiap ketika?
:

3 Comments:

Blogger YatT'S said...

dak bulat nak nyibuk nih...
perenggan no ompek tuh kisah baru ke kisah lama yg tak sudah sudah heheheeh
oit..oit.. mai jengah blog kek ade gambo n package baru :D

10:28 AM  
Blogger Jie said...

semoga apa saja kekusutan yg tgh bersarang kt pala otak tu akan cepat2 terungkai...

7:35 PM  
Blogger Hanna J. Potter said...

you know..we don't really know love from the state that it was shown truthfully without lies..sometimes lies can show love, too.

but in your case..i wouldn't have anything to say since i'm not in your shoes..and i'm not experienced enough, in some stuff. but really...love has all kinds of form..and just because a person lies does not mean he or she does not love you. i'm not saying lying shows love..but sometimes it does..OK?

i wish, sincerely, that you would never find yourself betrayed by love..because it never betrays and it never will (it's a gift from Allah SWT, so it won't betray)..and anything you do..give it your all.

smile. it's something you own. it's a possession. no one, NO ONE should be able to take that away from you..unless you let him or her.

what have you got to lose?

10:41 PM  

Post a Comment

<< Home