Monday, July 09, 2007

Ntah la ... 4?


pre-weekend ari tu keadaan agak tegang. bermula dari malam jumaat. keesokkan hari nya, pak cik dlm keadaan standby. tak abih2 standby untuk memuaskan kati org lain ...
ari sabtu pun sama jek lebeh kurang. belah petang tu pak cik antar seisi keluarga balik ke kampong d n9. sebelah malam nya pak cik berangkat pulang ke shah alam. terdapat beberapa agenda telah tersusun malam itu.
abih sumer nya, pak cik bergerak pulang semula ke n9. sampai ketika adzan subuh d laungkan. pak cik terus semayang dan pastu titon ...
bangun semula lewat tengahari. makan nasi berulamkan durian. belah petang nya pun makan pulut dan cekodok berulamkan durian. ni durian baru gugur. sodap ehhh tak terkato!
petang tu jugak lebeh kurang kol 6 pak cik dan keluarga beransur pulang ke shah alam. sampai lebeh kurang 7.15. sempat pak cik basuh kete sekejap seblom cepat2 gi semayang maghrib. pastu lepak kat umah jek ... tengok perlumbaan F1. besh gila .. terangkat2 punggung :D.
lepas abis race pak cik kuar sat .... jalan-jalan cari makan ....

4 Comments:

Blogger sayda said...

is this typical weekend pakcik?spending time with family.mcm rilex je...

so, r u feeling better now?
hows d mum n the dad?

3:57 PM  
Blogger MZ said...

mum & dad ok. alhamdulillah ..

not typical weekend ... slalu nya pak cik ilang blah malam ... :D

4:28 PM  
Blogger zura lias said...

sane durian..sini durian..bile le nk musim rambutan ni..pokcik,bebaik terangkat punggung ek..nnti org kate ade bisul lak..hikss..
pokcik belah malam..ilang ke mane?

5:41 PM  
Blogger MZ said...

juera ... jln2 pusing2 kl ke ... apa ke ... rerempit ke :)) ahakz

11:39 PM  

Post a Comment

<< Home