Friday, January 26, 2007

Darn!!

semalam balik terlambat skit dari biasa. donlod video clip nya pasal. tu pun aku tinggalkan halfway. kene balik umah gak nak tgk citer dragonball. tahu la ada re-run kol 9 malam. tapi kalo termis re-run tu kene tunggu lak week-end. leceh. sampai umah sib baik citer tu baru start.

agak2 dalm kol 9 lebeh aku tertido atas lantai depan tibi. tido mati agaknya. bila aku tersedar sumer dah gelap. kol baper ntah. aku sambung tido terus. tapi ntah baper kali aku terbangun ntah. sekali tu kaki anak aku atas pala aku, elok jek dier landing. aku biar je dan sambung tido balik. sampai la kol 6.10 baru aku bangkit gi mandi. masa tu dah terasa dah sakit paler skit.

ntah mcm mana aku leh tertido sampai mcm tu skalik aku pun heran. dah lama tak wat keje tido lelebeh ni. tapi bab paler sakit ni yang leceh skit. payah betul. tak cukup tido sakit paler. lebeh tido pun sakit paler.

pas semayang jumaat makin teruk plak sakit paler ni. ingatkan dia leh ilang sendrik. kene telan obat la gamaknyer. puas la nak ngelak tak mo makan paracetamol ni.

darn it!!!

.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home