Wednesday, April 25, 2007

Andai Ada : Serpihan Tertinggal.

sebelah petang nya, pesanan dari si dia muncul lagi di skrin komputer yang baru ku buka. 'offline message'. ntah mcm mana, aku pun membalas. selalu nya aku wat tak tahu je.

tepat seperti yang aku jangka kan. kata2 dan nada2 perbualan yang dtg dari nya terselit-selit dengan sindiran dan buruk sangka. aku lemas. ingin aku maki ... tapi hati masih mampu menahan. mungkin lebih baik aku 'ignore' kan saja pesanan-pesanan dari si dia lain kali. seperti yang telah aku buat sejak beberapa ketika. atau harus saja aku masuk kan id si dia dlm senarai 'ignore list'.

atau adakah aku sahaja yang terlebih sensitif sejak dua menjak nih ...

5 Comments:

Blogger zura lias said...

pokcik,
lepas nie sy kasik offline msg le..x kisah pokcik offline ke..invi ke..nnti-nnti pokcik balas jugakkan...hikss..;))

8:19 AM  
Blogger MZ said...

pak cik akan balassss :p

8:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

kalau itu yg menyesakkan pokcik...ignorekan saja..mgkin itu yg terbaik..

slmt cuti2 malaysia ya!

9:22 AM  
Blogger aishah said...

isk zack aku salah masuk entry tadi arr..aku tertulis komen kat entry ko yang ada jarum tu ahaks...ko baca tau..aku tak larat nak menaip nih....seperti yang kat shout box tu .... harga kek tu kami kira2 65 tapi kalau ko nak kurang boleh je takde hal punya la....nanti ko tgk la..hopefully ko suka la.. aku ngan yatt guna warna pink seperti yang ko nak tu...dan kami guna strawberry fresh nya...ngan strawberry flavour...hopefully ko suka la yer...jangan lupa mai amik kat umah kami yer...eh jadik ke program mlm ni?kalau jadik ...apa kata ko mai terus umah amik kek pahtu kitowang tumpang kete ko je pi keny wogers..ahaks!!!tak malu tu aku ni wakakkakaka ok tak????

10:51 AM  
Blogger MZ said...

ho la. ho la

12:39 PM  

Post a Comment

<< Home