Tuesday, May 29, 2007

*Dengan Ini, Pada Hari Ini, Pada Waktu Ini, Aku Tutup Blog Nih*


ada teman blogger nak tutup blog dier ...
ini bukan lah pertama kali pak cik jumpa orang nak tutup blog dier. dah ramai dah yang tutup blog pun. memasing ader sebab memasing.
1. ada sebab putus cinta. terpaksa tutup blog sebab kat blog tu lah dier berchenta. tak mo sedeh teringatkan citer lama .. die rpun tutup la blog dia.
2. ada yang 'teman' dia yang suwuh tutup blog. atas sebab jeles atau sakit ati atau apa jua. maka dia ngan patuh dan tawaduk nya pergi tutup blog dier.
3. ada yang tutup sebab ingin melari kan diri dari seseorang atau ramai orang. mungkin org itu atau orang2 itu dia tak ingin mengetahui apa coretan nya dalam blog itu. samada isi hati nya yang ikhlas. atau isi penipuan nya tang tidak berasas ...
4. ada yang tutup blog sebab dia sebenar nya dah ada banyak blog. tak termenten semua nya jadik nya dia pun tutup la blog yang tak aktip. atau pun masa dia dah terkurang tak mampu menten dua tiga blog maka nya dia tutup blog yang kureng aktip dan hanya menten satu blog jek. blog yang paling aktip.
5. ada yang sesaja tutup blog sebab dah buhsan. dia pun pergi la bukak blog baru.
6. ada tu yang memang pangai dier suka bukak tutup blog. lantak lah dia ...
ada dua jenis manusia yang tutup blog ni. ada yang tutup terus dan tak pernah2 bukak blog yang baru atau yang lain.
ada satu lagi yang akan bukak blog lain. atau memang nya dah bukak pun cuma dulu dia sorok dari public dan kawan2 jek. yang jenis ni ... dia memang akan kata tak akan bukak blog dah. sumpah memacam. this is the last time ever. porrraahhh ... tup tup ... tak lama kendia ader lah blog dia muncul. tapi dia sesenyap jek lah. dah kemaluan kan .. dulu cakap ya ya tak mo ber blog dah. tetiba ader balik.
sebenar nya atas diri memasing lah kan? pak cik pun dah puas tutup bukak blog. dah puas hingga pak cik berjanji blog2 yang ada sekarang ini akan cuba pak cik menten selama mungkin. walo pun sebenar nya sekarang ini amat kuat dogaan dan desakan untuk pak cik tutup blog gak ... :D tsk tsk tsk ...
pic : missing_you_by_kutti_faniteff at deviantart.com

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Salam pokcik,

Siapakah gerangannya sidia?

Biarlah, kalau itu yang dpt menenangkan hatinya. Lain orang
lain caranya. Hakikatnya hanya
diri sendiri yang tahu apa
yang terselindung dibenak.

Tapikan pokcik, selagi termampu kita menulis, tulislah apa saja kerna itu juga satu terapi buat kita untuk legakan jiwa :)

10:34 PM  
Blogger MZ said...

betui tu. betui tu. *sambil angguk2 paler*

10:50 PM  
Blogger zura lias said...

Sape yg nak tutup blog tu pokcik? *unsur mcm busy body*..
Setiap orang ada cara memasing. Selagi bleh bertahan, bertahan le. Berbalik pada kenapa dan dgn niat apa berblog.

8:30 AM  
Blogger sd. said...

blog is just one mean for me to escape from the real world n releive the feeling.cane nk live witot blog?mmm..so far not yet t'pk.but myb kut..

dgn ada pakcik lagi..hehe (bodek2)

9:22 PM  
Blogger Orked said...

huh..sik bek tak makan cili, so tak der la rasa mcm entry ni ditujukan kat kakjie...muahahahaha.....


2 entry terakhir sebelum menghilangkan diri kejap tu..mmg di rancang...utk buat kemunculan secara bergaya untuk sambut bufday blog yg 1st...hihihi...menjadi tak?

tutup blog...erk.... pintu pun tak de

2:30 PM  

Post a Comment

<< Home