Thursday, May 17, 2007

Maaf Kan Kami! maafkan Kami!

ehem! ehem!
minta maap. pak cik terkebizian skrg nih. tapi dlm pada itu pak cik masih sempat gak jejenguk laman blog mereka2 yang sudi dtg melawat dan mengomen blog pak cik nih. cuma kekadang pak cik tak sempat nak komen. di tambah lagi internet koneksi yang kadang2 kurang memberangsangkan. sekiranya sebarang komen yang pak cik tinggalkan itu kurang sheshuai, terkasar bahasa, tidak sensitip dan sebagainya, pak cik minta maap. kekadang tu pak cik komen jek apa yang terlintas di dalam kepala dan hati dan tak sempat nak pikir 2 3 kali. maafkan pak cik ya.
ada juga yang mengatakan pak cik tak macam dulu. yang tu pak cik kurang paham. tak macam yang macam mana tu ek? :D

* hampir tetiap petang sekarang ni pak cik sibuk dari kol 2 sampai kol 6 berkursus dan berlatih kunun nya untuk projek ERP. mungkin sampai bulan lapan cenggitu.
* belah pagi nya kenkadang ada mesyuarat sana sini.
* semalam satu ari mesyuarat dan training di luar pejabat.
* kerja pak cik kat sini memacam. bak kata tuang pengarah urusan, segala kerja yang worang lain tak mo buat, pak cik yang kene buat ;)) huhuhu
* pak cik nih bukan nya worang baik2. jadi nya elok la kalo jangan rapat2 sangat. seperti tajuk blog pak cik tu, pak cik ni kabaret. oleh itu sila ambil perhatian. jangan terpedaya dengan tulisan2 pak cik yang macam bagus2 tu. :)
* mungkin lepas ini pak cik akan tulis tentang ilmu pengurusan. sesaja nak kongsi ilmu yang pak cik blajar. di ulang skalik lagi ... yang pak cik blajar tau. bukan yang pak cik fasih dan bagus. pak cik masih blajar ...

3 Comments:

Blogger zura lias said...

pokcik,
nk maapkan buley..kenny rogers 1..haittt..hahahahaha...

12:05 PM  
Blogger MZ said...

ho laaaaaaaaaaaaaaaa. cuba cadangkan satu tarikh dan masa yang sheshuai :p

12:13 PM  
Blogger zura lias said...

minggu ni xleh..dh ade date..hikss..minggu depan gie kenuri kawen..minggu lg 1..haa,free kot..^_^

12:35 PM  

Post a Comment

<< Home