Monday, March 02, 2009

Exorcism anyone?

bulan march ni banyak betul citer antu kat astro.

semalam pak cik ter'turut' serta dalam acara exorcism. peranan pak cik kecik jek :D

satu hal yang kita tak perasan. sesudah hantu di halau atau di keluarkan dari tubuh seseorang atau sesuatu tempat .. hantu yang di halau tu nak di campak ke mana? mana hantu tu nak pergi?

silap haribulan buang dari tubuh bapak dia masuk tubuh mak nya plak. atau gi berhijrah ke rumah jiran. lebih malang ... hantu tu pindah gi kat anak tukang halau hantu tu pulak.

ingat senang ke keje halau2 hantu ni ...

5 Comments:

Blogger zura lias said...

hantu?slalu bomoh bubuh dlm botol..campak dlm laut..kalo landing kt pasir..jd le mcm citer jgn pndang belakang.. :D

7:45 PM  
Blogger MZ said...

itu kalao boleh di tangkap :p

1:52 AM  
Blogger Angel said...

eerrrkkkksssss..... ada eh cam nih?

10:22 PM  
Blogger MZ said...

ader lah cik angel oiiii :p

10:01 AM  
Blogger Max J. Potter said...

hehe. nani selali tgk. nani selalu terlibat. sbb nani terus mata, pkcik mz. i see things people normally dont.

10:09 AM  

Post a Comment

<< Home