Saturday, February 10, 2007

wat per tu??

kadang2 aku akan wat bodoh bila ada worang tanya "u sayang i tak?" padahal terang2 dia wat mender yang aku tak suka. ehh .. bukan kadang2 tapi selalunya. dah dier tak sayang aku lagi mau tanya aku sayang ke tak.

aku akan wat bodoh bila ada yang cuba goda aku. like pressing her breast to my back. raba2 ke. usap2 ke. sending me sexclusive 'arousing' email be it a picture, a story or etc etc. nak kalu cakap nak. jgn nak berkias2 plak. nak berkias2 kalu ... gi jadik ayam tu. tetiap ari dan ketika leh main kias2 tanah.

biasanya aku wat bodoh kalo worang atasan suwuh aku wat mender bodoh. wat dek je ler. pastu apa yang dia suwuh buat tu buat je ler. resultnyer memang la tader. dah keje buduh kan? dier bukan nya paham worang kata tak boleh or makner perkataan 'NO' tu.

kalo worang wat bodoh ngan aku lak ... aku lagi la dengan sukacita relawan nyer wat bodoh gak. kan senang mcm tu.

kalo nampak mender2 yang pelik2 ni, yang seram2 ke, yang meremangkan bulus tengkuk ke ... aku dengan slamber rock akan wat bodoh gak. teruskan jek wat apa yang aku tengah wat. abaikan jek apa yang aku tertengok tu. wat mcm tader nampak.

mudahkan kehidupan anda! :D

pic : Whistling Tunes by TipsyMcBoozerton @ deviantart.com

.

2 Comments:

Blogger Yatt said...

ayam main kias2 ekk bukan kais ke?

1:38 AM  
Blogger MZ said...

alamak ... kias ngan kais tak sama ekk? ;))miahahaha *cekap dan cepat pulak si dak bulat nih*

1:03 PM  

Post a Comment

<< Home