Friday, August 01, 2008

citer dua.

ni ler jadi nya kalo asik nak mengekor bapak nya gi melepak. bapak nya suka gi melepak2 tengah malam. kan putera lilin. melepak siang hari kan panas, cair lak nanti.

dalam kete budak2 ni tido. dah ler tido berhimpit2 padahal ada dua row lagi seat dalam kete tu. kalo dah sampai destinasi nya cepat bangun dan segar bugar tak per. kalo tak jadik kes plak bapak nya kene dukung. lenguh! pas tu kalo daj ngantuks sangat mula lah bersuara "nak balik! nak balik!". sekali pak cik sepak dengan kaki baru tau ...

2 Comments:

Blogger yOnnA said...

haha..!!
budak2 mmg sangat kuat meragam kan pakcik..
dulu pun ade ikut ayah g mane2 ntah..
pastu boring x hengat..
mula la nk balik awal..
huhu..
mmg kene marah la last2

10:50 PM  
Blogger MZ said...

tu lah yonna. kacau progra, org tua jek :p

8:23 PM  

Post a Comment

<< Home