Tuesday, July 29, 2008

singkapan ringkas.

suka nya ahmad albab!
ahmad albab main ngan botol air nya.
riang gembira menjelajah tempat permainan
ahmad ibai yg selalu jaga ahmad albab
ahmad jubir
sesi melepak dan fotografi

ari sabtu bawak budak2 nih gi tgk wayang citer hell boy. besh sungguh citernya. sementara tunggu waktu tayangan bawak la budak2 ni melepak2 kat area kolam tu sesambil pak cik mentenet. lama gak citer hell boy nih. kesejukan plak pak cik dalam panggung tu.
lepas abis wayang bawak depa round2 kat toys r us yg baru di bukak kat bawah tu. saje tunjuk kat depa nih toys yg ada. kalo pekse baguih tu lah adiah depa. pilih je yg mana nak. sekarang ni kalo nak beli ... pak cik cakap beli lah sendiri! :)) muahahahaha
beli meals kat kay ef si, bungkus, terus balik. mak aiii .. sebelas hengget parking nya. kol 3 lebih baru sampai umah.
lewat petang pak cik lelap ... dua tiga kali pak cik terjaga hanya untuk terus sambung tido. akhirnya .. esok pagi nya baru bangun! lebih 12 jam tu! petang tu bawak lak depa jalan2 kat plaza alam sentral. radio sinar fm plak ada buat pertunjukan jalan. masa sampai artis artis roslan shah tgh beraksi. bleh tahan showmanship dia. nak2 bila dia gelek ngan 3 dara jempitan dari penonton gelek lagu dangdut "kupi dangdut" ke apa. pas tu ac di sini. pastu kumpulan sofaz. bleh tahan gak suara n depa nih.
lepas abis mak nya sopping si ayid plak mengadu lapar lah. haus lah. pak cik singgah kat mekdi. pak cik bawak ahmad albab lepak kat tempat permainan sementara mak nya, budak2 dan babysitter makan.
sekarang ni rasa tak sehat plak. kalo ada dr house in real life kan senang. bleh pak cik suwuh dia buat diagnosis. doktor2 yang pak cik jumpa nih tak tahu apa masalah nya. tapi rasa2 nya pak cik tahu ...

6 Comments:

Blogger Jie said...

tak dpt tgok Inul dangdut, tgok si Roslan Shah dangdut pun ok le tu pakcik..hehehehe

8:45 AM  
Blogger MZ said...

pak cik tak tengok aaaaaa kujie., main jeling2 jek ;)) huhuhuhu

elok la konsert inul tu di haramkan. setakat dia goyang2 skit2 jek baik tak payah. patut nya gerudi terus aaaaa :)) muahahahaha

11:03 AM  
Blogger Superb GURU BaniHassim said...

roslan shah pun jadik laaa...
huhu...
name baby mz tu mmg albab ye...?
unik.

sib baik x ahmad jilbab...hehe...

12:56 PM  
Blogger MZ said...

ahmad albab tu panggilan manje jek sebab kecik2 dia kuat nanes. skrg alhamdulillah ...

1:37 PM  
Blogger yOnnA said...

err manja ke ahmad albab ke? haha..
comel nye dia pakcik.. :p

err anak2 pakcik..
muka diorg very the pakcik :p
gambar mak die xde ke :)

6:36 AM  
Blogger MZ said...

yonna. dah ikut muka pak cik comel la dia org :)) muehehehehe
gambo isteri pak cik ada kat bawah2 tu :p

11:06 AM  

Post a Comment

<< Home