Friday, July 11, 2008

Now There Were Five Of Us.




ingatkan nak wat collage gambo2 ni tapi tader masa.
ni koleksi gambar ahmad albab. dah masuk 7 bulan umur dia. belom pandai merangkak tapi sedang belajar angkat montot dia. setakat menghengsot badan dia mop satu umah tu dah lama dia pandai.
sekarang ni dia dah pandai ikut ayah dia gi merendek malam2. asal ayah dia cakap babai jek dia pun mula lah meronta2 kalau dalam dukungan. letak jek atas lantai terus dia menghengsot ke arah pintu. dalam kete becok mulut dia.
suka berjalan malam2 tu memang pangai pak cik. tapi tang mulut becok tu bukan ya. ntah pangai sapa ntah dia ikut :)) muahahahaha

5 Comments:

Blogger Lily.Lulu. said...

oh nih yg latest yaa ..
comeyyyyyyyyyy
dah beso pasti encem !!
:D

12:58 AM  
Blogger diya said...

alahai. comelnyaaaaaaaaaa jelir lidah tu. hehehe

4:13 PM  
Blogger Jie said...

wahhh...kejap je dah 7 bulan
patut arr ari tu dia ngaku skrg ni dah 3 bulan..owhhh...mmg padan sesuai sharp timing tu...

hehehehehe

11:34 PM  
Blogger A Z R A said...

alaaa tomel nyeeeeeeeeeeeeeeee...isk kluar malam2 nanti demammmm la pakcik! ;)

9:53 PM  
Blogger MZ said...

lili. tu konpem. ayah dia kan ensem! :)) ekekeke

diya. pak cik jelir lidah pun kiut gak kan? kan kan? :p

kujie. :D timing per lak tu cik puan kujei wei? :p

azra. kuar kejap je gi kedai beli roti ngan eskrim utk abg2 dia. :D

4:19 PM  

Post a Comment

<< Home