Thursday, July 10, 2008

Postor! Postor!


masa pak cik baca blog ni "sila lihat link di bawah", pak cik teringat plak kisah pak cik dulu.

jaman jopun dulu pak cik memang banyak berutus-utus surat nih. bermula sejak pak cik di tingkatan dua, pak cik terima surat org nak berkenalan dengan pak cik berikutan nama pak cik terpampang dalam majalah pelajar apa ntah sebab menang kuiz sains (soklan nya lebihkurang ; mcm mana nyamuk menghisap darah).

lepas abis sekulah, abis spm lagi lah banyak berutus2 surat.

lepas abis sekolah tinggi dan dah bekerja masih lagi berutus2 surat. tapi masa ni dengan makwe yg kemudian nya jadi tunang yang kemudian nya jadi isteri.

malang nya koleksi2 surat2 dan kad2 yang memang pak cik kumpul berkotak2 dah hilang. bila mak ayah pak cik berpindah randah, koleksi2 surat2 dan kad2 tu depa buwang jek. sodih ehhh ...

yang tinggal hanya koleksi surat2 dan kad2 dari isteri. ada tercampak dalam stor tu ha. sesekali bila komeh stor tu baco la sikit2. songeh2 la sorang2 ...

kut sekarang ni pun masih main utus2 surat, mahu kono hompok ngan losung batu kek atas kepalo jemalo pak cik ni ha .... main utus2 pesanan rengkas kek tipon dah la yo.
.
- tuan punya blog nih jgn mintak royalti dah la. taik idung banyak la kut nak ...

4 Comments:

Blogger yOnnA said...

aik? ahahhaa..
itu link blog saya la pakcik :p
heehehe..
err kene mintak pakcik blanje mekdi ni :D
leh x? mekdi je :p
hee..

anyway pakcik..
syg la byk da ilang kan..
slalu time pindah2 la smua ilang..
tp xpe la..
die dah jadik wife pakcik!
perghh gile la pakcik yonna ni dulu glamer betol :p
err mesti pakcik ensem kan dulu :p
huhu..

eh pakcik..
publish la gambar kad2 n surat2 dalam stor tu :p
nk gak tgk surat2 org veteren dulu2 :p

3:42 PM  
Blogger MZ said...

nak tgk koleksi pak cik? nanti2 lah ya ;))

9:33 AM  
Blogger Lily.Lulu. said...

ye aaa pakcik
kita nya koleksi pun ada lagi
simpan dlm almari
huhuhu

1:00 AM  
Blogger MZ said...

apa lagi lili. kasi aplod aa :))

4:16 PM  

Post a Comment

<< Home