Friday, August 01, 2008

citer tiga.

si kecik nih macam abang2 dan kakak dia jugak masa kecik2 dulu, suka membaca. pantang nampak kertas, buku, suratkhabar mesti pada dia nampak menarik dan tertarik. mengensot2 dia mendapatkan menatang alah tu.

dah dapat dia baca lah buat sesaat dua. pas tu sesi koyak mengoyak dan makan kertas. nak cepat pandai aaaaaaaaa tu. cuma petua orang dulu2 kene bakar dulu buku2 tu baru makan abu nya ...

3 Comments:

Blogger Jie said...

owh...ye ke petua tu

kena test ni..dah tua bangka mcm ni'
dah benak...:D

2:38 PM  
Blogger yOnnA said...

haha..
awat pakcik x buat petua tu kat ahmad albab ni? :p

10:48 PM  
Blogger MZ said...

kujie. petua tu benar2 bukan cobaan!

yonna. dak kecik tak leh guna petua tu. tunggu besar skit. :D

8:22 PM  

Post a Comment

<< Home