Saturday, August 02, 2008

Glenyar.

dulu2 rasa gatal nak ada intenet kat umah. boleh la mentenet malam2. tapi bila ada koneksi, tetiba je tak tahu nak mentenet apa.

dulu2 lah kan. la ni zaman dah berubah. dunia dah majuuuuuuuu ...
.

di balik kepulan awan yang berarak
ada cahaya terpancar
mencelahi warna yang tadi nya kelabu
mega mendung rindu ku.

dan dari cahaya menyuluh ke bumi
sambil melukis pelangi
ketumbuhan hijau membuka matanya
dan kehidupan menari

- an sexcerpt of "setelah hujan" by Search, one of two new songs loaded in the album of "Di Pintu Sepi" distributed by Polygram Record which later pulled out from market following court order gained by the band. lovely song indeed.

7 Comments:

Blogger arsaili said...

salam..glenyer tu binatang apa yer? ahaks

7:22 AM  
Blogger A Z R A said...

hahahahaha nak tanye gak glenyar itu apa eh? pakcik, i nearly fail my bahasa melayu papers, so u better explain nicely hehehehehe

internet kat umah for working purposes yes? ;)

9:53 AM  
Blogger zura lias said...

pokcik..gunekan internet dgn sebaik-baiknye..cth..layan citer korea sampai lebam..hahahahhaaa

11:01 AM  
Blogger Jie said...

glenyar..isshhh..glenn fredly ke?

lomentiknya pix

2:35 PM  
Blogger MZ said...

arsaili. salam bro. glenyar tu menatang alah yang gatal2 tu ;)) ekekeke

azra. no need to sexplain lah. tp sruper lebeh kurang mcm wankers kut :p
intenet kat umah hop on other's wifi ;))

juera. tak koser aaaaa nak layan drama2 nih :p

kujie. romantika d'amo tu :p

8:18 PM  
Blogger yOnnA said...

err gambo tu cekci la pakcik ;p
huhu

3:38 PM  
Blogger MZ said...

manader seksi :p
*terseksa ek?* :)) muehehehe

3:43 PM  

Post a Comment

<< Home