Friday, November 21, 2008

o0o0o0o0o0o0o .. * :o *

lagi satu citer .. alaaaaaa .. citer pasal artis tu. yang laki orang kene tangkap khalwat tu. pas tu bini dia yang juga artis pergi serang dia kat set pengambaran sebab nak mintak cerai.

rata-rata semua orang mengutuk si artis lelaki ni. lebih2 lagi orang perempuan. rata2 masyarakat menaruh simpati kepada isteri nya yang juga artis perempuan. yang mengutuk pihak ke tiga iaitu sorang lagi artis perempuan pun ramai juga. yang best nya masa tv3 tunjuk artis perempuan tu serang laki dia ada gak yang bersorak suwuh artis perempuan tu tampar laki dia. :)) miahahahaha. emosi betul.

pak cik tak bersetuju sebenar nya dengan mereka2 yang mengutuk2 ni. dan juga yang menyebelah mana2 pihak. pada pak cik ... walau apa pun yang di cerita kan oleh pihak yang terlibat dan di lapurkan oleh media, kita tak akan mengetahui perkara yang sebenar. oleh itu lebih baik berdiam diri je. tengok je dah la.

cuma satu pertanyaan. kalo si lelaki atau si suami nak kahwen lain macamana dia nak cari calunnya? suwuh mak dia cari? mak mertua cari? atau isteri carikan? dia tak yah jalani sesi suaikenal? lepas jumpa calun terus kawen je?

ye lah .. kalo berdeting ngan calun itu nanti di tuduh curang pulak. di katakan main kayu tiga. abih tu macam mana?

5 Comments:

Blogger diya said...

uhu. semenjak dua minjak ni, diya agak kurg terdedah ngan cite2 panas. yg pakcik maksudkan ni psl abby ngan norman tu ke?

5:20 PM  
Blogger MZ said...

hep hep!! senset skit nama tu :)) muahahaha

6:01 PM  
Blogger diya said...

hehehe. senset ek? ok2. diya tak sebut dh. :p

7:39 PM  
Blogger zura lias said...

huhhuuh...nie kalo org pompuan yg dh kawen bace nie..sensitip nie kalo kutuk2 si bini.. :D

12:08 AM  
Blogger Angel said...

buat advert sendiri ..... hahahahaha!

1:01 PM  

Post a Comment

<< Home