Wednesday, August 22, 2007

Tika Kau Tiada Di Sisi.

bulan separa penuh di celah-celah awan
adakah kau memandang nya ketika ini?

angin malam yang menjamah pipi ini
dapatkah kau rasa dingin nya ketika ini?

suasana sepi tanpa suara unggas dan serangga
tidakkah kau terdengar sunyinya alam ini?

bintang-bintang berkerdipan yang tiada di langit
tahukah kau betapa murung nya malam ini?

sendirian di sini tanpa kau di sisi
tidak kah kau tahu aku gelisah keseorangan?

aku rindu.

.

"Kasih, kenanganku. Ingatkah saat saat dulu? Kasih, apakah dirimu. Merasakan semua itu?" - Lelaki Ini, Anuar Zain.

5 Comments:

Blogger orked said...

rindu ...sedih lah pakcik

5:51 PM  
Blogger Merakemas said...

Oooo...puisi nih cam pakcik tengah dilamun cinta erkkkkkk....Tak hapa le pakcik oi...pakcik kan bujang tiga....kan.....kan......kan...hehehehe

5:51 AM  
Blogger Jie said...

debar yang dulu itu
terasa benar akan datangnya..


ngeh...ngeh..... pakcik tujukan kat sapa ni......!

8:53 AM  
Blogger IndahSakura said...

Hmmm...Pakcik merindu yer...
agaknya siapakah gerangannya
sidia itu? :D

9:37 AM  
Blogger MZ said...

orked ... apa lak sedeh? *meh shini meh pak cik kasi heppi skit. kita tengok dvd komedi nak?*

merak. pepandai jek wat spekulasi. :p *geget kang aaaa*

jie dan endah. tak tuju kan pada sesiapa pun. merindu je tetiba tapi ntah pada siapa ... :(

11:39 AM  

Post a Comment

<< Home