Monday, December 03, 2007

Tag! Jangan Tak Tag!

errr ... kena tag ngan dak kobisbulat. 7 perkara pelik mengenai pak cik. payah gak nak jawab nih. puas lah dok pikir2 apa yg pelik pasal pak cik nih :D. tak per aaaa. pak cik antam je lah :D
1. kalo demam tader selera makan, pak cik suka makan bubur nasi, atau roti bersandwichkan telur mata kerbau atau makan nasi berlauk kan mee goreng.
2. kalo demam atau sakit, pak cik tak ngadu kat sesaper. heret diri sendrik gi klinik amik obat.
3. pak cik sensitip ngan cuaca panas dan sejuk. kalo panas berpeluh2 siap leh sakit paler pas tu. kalo sejuk cuntuh nya dalam perpustakaan, menggigil lah gamak nya nanti.
4. pak cik tak suka pakai bedak. tak suka dressing. pakai t-shirt itam atau putih, suar jeans atau coldroy ngan sandal atau selipar dah la. :D
5. pak cik tak minum air batu atau yang sejuk2. di elak kan selalu.
6. pak cik tak baper gemar pakai jam tangan dan cincin. gelang atau rantai ok. sebab tak payah nak bukak2 masa amik air semayang ke .. nak mandi ke ..
7. pak cik tak baper suka tgk citer seram atau citer hantu. tak besh aaaaaa.

errr .. tambah lagik satu, dua dan tiga .. pak cik tak suka jalan2 waktu siang. panas! pak cik tak pandai bawak kete pelan2 masa jalan ada banyak kete. kalo jalan kusung bawak 60kmh pun ok jek .. pak cik suka makan pulut, suka makan nasi impit atau ketupat. pak cik suka makan satay atau pe2 tanpa kuah nya atau sos nya ..
cukup aaa tu. kang jadik mr freak lak kang :)) ahakz

4 Comments:

Blogger Jie said...

pakcik suka makan satay atau pe2 tanpa kuah nya atau sos nya

kita sama la tang ni....

7:34 AM  
Blogger inah said...

cis..sama gak la bab sate tu..tapi shaye suka pakai bedak..lalalalalal

8:16 AM  
Blogger aria ayumi said...

laaaa cite seram/ citer antu baru best pakcik. tgk malam2 lagik ah best. blh jerit2. hehe

1:46 PM  
Blogger MZ said...

kujie. kita sama tapi tak serupa ekk? :D

inah .. meh shini nak shium. wangi ke tak? lalalalala

diya. jerit2 memalam nanti jiran pak cik panggil pulis! :)) ekekeke

10:00 PM  

Post a Comment

<< Home