Monday, April 14, 2008

Hujan Ribut. Petikan Tiga.

bila alam kelam dalam ribut yang datang menerjah
tika kesejukan terperangkap dalam hujan mencurah
bila resah gusar akan masa datang yang tidak kepastian arah
senyuman dan celoteh si comel yang baru petah
membuat si ayah cekal terus melangkah.

- ahmad al-bab, the latest jewels -

8 Comments:

Blogger aria ayumi said...

ngaaaa!!! comelnya anak pakcik nihhh!!! huhu. nama ape yek? *lupa lak diya :p*

kem salam peluk shium kat baby pakcik ni yek. hihi

8:49 PM  
Blogger Inah said...

cumelnyaaaaaaaaaaaaaaaaa..pelok2..ciom2..hugs2..waduhh..comell banget..

nak anak cumel mcm tu gak :D

9:32 PM  
Blogger A Z R A said...

comelllllllllllllll nyeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

mwahhhhhhhhh mwahhhhhhhhhhh!!! ;)

11:26 PM  
Blogger MZ said...

cumel lah mcm bapak nya gak :)) ekekekeke
*gelak guling2 termashuk bawah katil*

9:19 AM  
Blogger nuRin said...

babe..dun bite me...:p

baby dah ade gg ke pakcik?

5:11 PM  
Blogger Inah said...

erkks..gelak gulen2 masuk bawah katil??ayyo..

inah tarik pokcik balik naik atas katil :)

5:32 PM  
Blogger zura lias said...

tomeiiiiiiinyee..kompem x ikut muke pokcik..mesti ikut muke wife pokcikkan...mesti wife pokcik lawoooo...

7:55 PM  
Blogger MZ said...

nurin. baby blom ada gigi. tapi tgh rajin menggeget dgn gusi nya :D

inah. bawah katil org tak nampak :p

juera. hep hep! ikut bapak nye lah. kalo ikut mamanya ... kang mcm shah rukh khan plak :)) ekekeke

9:06 AM  

Post a Comment

<< Home