Tuesday, June 10, 2008

O Bulan.


kau mengharapkan kehadiran bulan
akan menyerlahkan keindahan malam
tapi awan tebal yang berarak datang
membuat alam terasa suram dan seram
dan roma di tengkuk tetiba meremang
seakan ada sesuatu sedang memandang.
.

sapa nak teman pak cik tgk citer long khong 2? bleh la pak cik peluk dia atau menyuruk blakang dia masa tiba part2 yg sadis dan horror :)) muahahahaha

10 Comments:

Blogger Jie said...

bawa bantal peluk...kehkehkeh

peluklah sampai berterabur kekabu pun tak pe.

:D

ps..ps...mana? tu org dah bagi tutorial, tak buat homework , nk kena sebat ni!

12:26 PM  
Blogger MZ said...

umak aaaaiii .. penyebat dah sampai!!!! :p

1:43 PM  
Blogger diya said...

diya,.....





















takmo!!! hahaha. pakcik peluk rasanya lagik menakutkan pd cite longkong tuh :p

4:55 PM  
Blogger MZ said...

diya. :)) ha ha ha hampeh :p

8:51 PM  
Blogger zura lias said...

mule2 tengok word bulan tu...*mata kedip2 suke*..bile ade word roma tengkuk meremang..*mata kedip2 terus tutup mata*..hihi..

p/s:long khong x takut pokcik..tp geliiii...huhuhu

8:32 AM  
Blogger MZ said...

juera. kalo takmo temankan pak cik cakap je lah. jangan lah bermain2 di dalam semak. nanti abis miang sumer. pak cik gak yg susah kene belikan sabun mandi cap kapak.
p.s. juera takut geli ek? :p

4:08 PM  
Blogger A Z R A said...

pakcikkk citer long khanggg nak takkk??? ;)

1:59 AM  
Blogger MZ said...

azra. tak mooooooooo. buchukkkkk :p

9:17 AM  
Blogger Lily.Lulu. said...

o tuh bulat
:D

10:48 AM  
Blogger MZ said...

o0o0o0o0o0o0o0 lili. mana tau ni pak cik dah bulat? :)) muehehehe

12:57 PM  

Post a Comment

<< Home