Monday, August 04, 2008

trengkas.


sempat bebudak ni bergambar masa pak cik dok que beli tiket

ari sabtu bermula dengan acara tengok wayang. wat pertama kali nya mak budak2 ni nak itot. sibuk dia nak tengok citer the mummy 3. tapi maharaja beli tiket wayang citer dark knight. :D sejukkkkkk aaaa dlm tu dok lelama. ngeri gak citer dia.

kat jambatan seri wawasan ni lah pak cik ajak si juera pipit berdeting. tapi mcm biasa dia menolak.
belah petang nya gi putrajaya. rumah kakak ipar. anak nya si ahmad ijid baru di operate untuk mengeluarkan besi2 bionic dalam pinggul dan kaki dia. merempit punya hal lah ni. nenek dia pun ada kat sana. so ... depa berkampung lah di situ.

dedulu pak cik tak makan sup mamak yang pekat likat nih. tapi sekarang bedal jek. sebab tu dah buntal!
belah malam nya pak cik balik semula ke rumah. ada sesi melepak2 plak. kol 11 dah tercongok kat nasi kandar pelita tu. walaupun dah makan pulut ngan durian belah petang tadi tetiba rasa lapar plak. pak cik pun order lah sup ekor ngan roti ngan telor. air nya wajib neskepi tarik. lepak punya lepak sampai waktu imsak.
esok petang nya gi amik budak2 ngan bini pak cik kat putrajaya. sampai umah terus basuh kete. cukup berdebu kete tu. mungkin sebab jerebu kut. abis membasuh kete tetiba teringat ada F!. dok layan F1 kejap. tengah siok2 tengok massa leading tetiba enjin kete dia meletup plak. kuciwa pak cik sebab mclaren menang. ampessss.
.

in a worst possible moment
a man shud be thankful
and move on
coz things should have been
a lot awful
for an example
u r not dead yet!

5 Comments:

Blogger Jie said...

diari hidup seorang lelaki macho..gitu!

10:48 AM  
Blogger MZ said...

isk ... macho tu idak ler. romantis yg terpendam tu ada. :)) muehehehehe *gelak sengal*

1:42 PM  
Blogger yOnnA said...

pakcik!
ur dotter very the brutal la :)
xde pun pakcik review pasal die?

3:39 PM  
Blogger yOnnA said...

pakcik!
ur dotter very the brutal la :)
xde pun pakcik review pasal die?

3:39 PM  
Blogger MZ said...

isk yonna. ada aaaaaaaaa. dedulu aaaaaaaa ;)) huhuhuhu

10:05 AM  

Post a Comment

<< Home