Friday, November 21, 2008

:)) Selingan Skit.

hari selasa tempohari pak cik ke hospital melawat kawan opis, entah apa penyakit nya tak di sebut dalam pengumuman oleh pihak pentadbiran. bila pak cik pulang di sebelah petang nya, seorang lagi kawan bertanya perihal member opis itu, melalui ym :-

member : apa citer kawan u tu? sakit apa dia?
pak cik : kesiannn! kesiannnn!
member : sakit apa dia? selalu sangat masuk hospital.
pak cik : kesiannnnnnnnnn. kesiaaannnya ... tau tak?
member : iya? sakit apa tu? naper?
pak cik : memang kes kesiannn ni tau.
mamber : iya lah. naper?
member : naperrr?
pak cik : sampai kat hospital tengok dia dah tader.
member : apa? dia dah tader?
pak cik : dia dah tader dah. dah discharge ari senin lagi. ponek den. tak kesian ke?
member : siot tol!
pak cik : :)) muaahahaha


epi weekend evribadi. jgn nakal2 tau!

4 Comments:

Blogger diya said...

heh. pakcik ni saje wat saspen. kesiannnnn :p

7:38 PM  
Blogger yOnnA said...

HAHAHHA
ingatkan sakit ape la!!
penat je pegi.
tgk2 dah kluar :P

6:20 AM  
Blogger zura lias said...

kesiannye..mmg kesian le pokcik..kesiann sgt nie.. :P

12:07 AM  
Blogger Angel said...

isk isk! pakcik nihhhh!

1:02 PM  

Post a Comment

<< Home