Friday, August 28, 2009

suatu malam di bulan puasa

dalam perjalanan ke kereta sesudah sembahyang taraweh, sambil di ikuti iqbal, a'id dan jubir, pak cik bertanya "ibai, kenapa kau tak semayang ya?" tanya pak cik bila melihat iqbal dan adik2 nya bermain2 di luar masjid sambil menikmati juadah moreh.
"ibai sembahyang la. tapi masa ayah sembahyang bebas tu ibai keluar masjid" jawab si iqbal.
"uiks .. sembahyang bebas tu sembahyang apa?" tanya pak cik.
"ala ... ayah sembahyang tak ikut imam tu" jawab iqbal sambil tersengeh2.

.

selamat berbuka semua. selamat berhujung minggu. jgn shopping mcm nak rak ya. banyak hari lagi ...

hujung minggu ni macam2 adaaaaaa .. ada F1, ada motogp, ada MU vs Arsenal. phew .... leh tgk delay telecast je lah.

last sekali ... SELAMAT MENYAMBUT HARI KEBANGSAAN!

1 Comments:

Blogger Lily.Lulu said...

hehehe
sembahyang bebas katanya
kwang kwang kwang ....

selamat berpuasa pakcik !!
:)

12:44 AM  

Post a Comment

<< Home