Monday, August 27, 2007

Apdet ...

pak cik jatuh tak sehat Rabu malam. ari esok nya gagahkan diri ke opis gak, kene uruskan pasal gaji. ari Jumaat pak cik amik MC, belah petang baru balik, balik awal skit. pak cik terus balik kampung d negeri sembilan. singgah d Nilai beli kek untuk bezday anak pak cik yang kecik skali, empat tahun. bab ni yang sedeh nya ...

pak cik tak pernah tak hengat bezday anak2 pak cik. paling kurang ada la sebijik kek untuk depa tiup lilin dan makan sesama adek beradek. kalo senang skit gi la makan kat luar.

kali ni, bezday si Jubir ni pak cik tak dapat nak balik ke kampung bawak kek untuk dia. pak cik sibuk dengan hal pak cik. buat pertama kali nya ... si jubir dan abang2 dan kakak nya rupa2 nya tungguk pak cik balik malam tu. tungguk kek. sedeh lak pak cik bila pak cik dapat tahu. sebab selalu nya kalau ada apa2 .. pak cik memang balik. bukan jauh sangat pun Lenggeng tu ..

tak per lah. bender dah jadi. harap2 tak berulang lagi ...

.

- samting wrong with koneksi here. dah lama tak leh nak aplod gambar.

- yeay! ferrari menang F1 kat Turki.

- "when all is lost .. isn't it a better start-up?"

5 Comments:

Blogger aria ayumi said...

aduhai. beshnye klw jadik anak pakcik. bleh mintak kek slalu. hehe

2:15 PM  
Blogger MZ said...

diya. nak kek ekk? utang coklat pak cik bila nak bayo? :p

3:02 PM  
Blogger Jie said...

Sy faham , tentu dia sedih kan..tak pa la ...ada byk cara untuk melangsaikan hutang kita tu kan pakcik.... esok lusa buat la kejutan utk dia..tentu dia hepi!

9:12 AM  
Blogger zura lias said...

pokcik..saje nk bgtau..besday sy bulan 3...saje nk ingatkan pokcik awal2..hikss..*anak angkat'n*..hihihi

9:38 AM  
Blogger MZ said...

kujie. utang dah bayo dah :D

juera. bulan tiga ekk? *perghh .. alhamdulillahhhhh. lambatttt lagi* :D hik hik hik

10:18 AM  

Post a Comment

<< Home