Tuesday, August 28, 2007

Sighhh ...

malam sebelum nya .. pak cik nekad bagitau si ehem ehem. kalo masih keras kepala enggan memenuhi kehendak pak cik ... lepaskan pak cik pergi. tak usah sibuk2 hak pak cik lagi.
dah banyak ari gaduh tak sudah2 pasal tu. pak cik pun tak larat dah. sebab itulah pak cik amik keputusan demikian.
tapi si ehem ehem tak paham2 gak. masih lagi nak gaduh2. nak clash pun lagi gaduh2. nak clash cara baik pun payah.
malam tadi setelah berbalas2 es em es dan kemudian nya di ikuti dengan panggilan telefon, si ehem ehem merayu nak jumpa pak cik. pak cik berkeras tak payah, pada pak cik si ehem ehem tak kan dapat melakukan apa2 untuk merubahkan keadaan. si ehem ehem merayu-rayu lagi sambil menangis. tetiba si ehem ehem muntah2. bunyi nya amatlah kuat kedengaran dalam tipon. lama lak tu. macam suara orang sakit jek. si ehem ehem bersuara mengatakan amat sakit ... mintak tolong pak cik datang juga. nak tak nak pak cik pun datang.
sesampai di rumah nya si dia masih muntah2. masuk dalam kereta tak berapa jauh, kena berhenti lagi tepi jalan. si ehem ehem masih muntah2. terus pak cik bawak dia ke hospital. setelah pak cik tanya baru lah pak cik tahu si ehem ehem telan pil apa ntah sepuluh biji kunun nya nak bunuh diri. pak cik tanya dah tu sakit kenapa suruh pak cik datang? si ehem ehem jawab nak suwuh pak cik tengok dia mati depan pak cik sendrik.
pak cik pun sound balik .. len kali telan lah seratus biji, sepuluh biji tak cukup. kalo nak bunuh diri baik terjun depan keteapi. senang, konpem mati. jangan terjun depan kete atau lori. belum konpem mati dan nanti menyusahkan drebar lori atau kete tu. rosak kenderaan dia worang. dan jangan telan racun 'round-up' sebab dia tak cukup kuat untuk membunuh, cuma mampu membakar organ2 dalaman seperti tekak dan perut.
dunia owh dunia ...
.

"kill me. kill me softly ..."

6 Comments:

Blogger Jie said...

oooo..sampai lagu tu?

Isshhh..... bahaya ni pakcik, dia leh guna byk cara utk manipulate ur feelings tu pakcik.

11:05 AM  
Blogger MZ said...

tu aaa ... ntah la. pak cik cuma leh berdoa jek ..

11:16 AM  
Blogger IndahSakura said...

Aduhh...duniawi. Kadang manusia boleh hilang pertimbangan bila rasa kecewa melanda jiwa. Rasa kasihan pulak pada si ehem ehem tu kan Pakcik. Moga dia dijauhkan dari melakukan perkara yang memburukkan dirinya :)

11:18 AM  
Blogger Merakemas said...

Laaaa... ehem..ehem..tak paham2 yerk.... Eleh.... tinggal aje si ehem..Ehem tu pakcik....kesian lagi tengok zuriat pakcik yang dah sedia ada tu kan....hehehehe...pepandai jerkkk kasi cadangan yer....

12:04 PM  
Blogger zura lias said...

pokcik..kate mo men es em es dgn sy..tp pokcik men es em es dgn ehem..ehem..waaa...merajuk ni..hikss...

8:11 AM  
Blogger MZ said...

endah. dgn pak cik tak kesian ekk? :p

merak. ntah la ..

juera. piiiiiii ra. numbo pon kedemut!!! :p

10:08 AM  

Post a Comment

<< Home