Thursday, May 29, 2008

aku rindu bangat sama kamu!




ini koleksi gambar2 anak pak cik yg no. 4, muhammad uzair. pak cik panggey dia ahmad jubir atau pun jubir sahaja.
jubir berumur lima tahun. dengan kehadiran adik nya, dengan pak cik lah dia mengadu nasib. maklumlah mak nya sibuk dengan baby baru.
petang ni pak cik terpaksa balik kampung kejap sebab dengar cerita dari ibunya, si jubir dah merindukan ayah nya.
tak sangka plak ada juga org yang merindukan pak cik yang tak semenggah ni.
.
jubir ni dari kecik memang ada muka perempuan skit. mungkin sebab itu agaknya ramai gak baby perempuan yang ramah tamah dengan dia.
masalah mula timbul bila dia berambut panjang. pergi mana2 pun orang asyik memanggil dia 'kakak' atau 'baby girl'. ketika pak cik bawa dia bersembahyang tarawikh, bebudak lelaki yang lain pasti akan bertanyakan dia "kau lelaki ke perempuan?".
agaknya dia dah fedap, akhirnya tanpa disangka2 ketika pak cik bawak abang2 dia gunting rambut, dengan sukarelawan nya dia meminta agar rambutnya di potong sama. kalau tak sebelum ni dia cukup takut untuk gunting rambut, sampai rambutnya tumbuh panjang. tak kira lah kedai gunting mamak ke, melayu ke atau pun salon yang di jaga oleh aweks kelantan.

4 Comments:

Blogger aria ayumi said...

hehe. sweet je tgk pakcik tido ngan anak pakcik :p

uikss, memula diya ingat jubir tu gegirl. adehhh. memang tak nampak cam laki. tambah2 rambut die pjg. seb baek dh potong rambut :D

2:52 PM  
Blogger zura lias said...

sy lak ingt ade dua org yg muke serupe...baru nk cakap muke anak2 pokcik niie ade iras pokcik..tarik balik ar...ingt sorg laki sorg pompuan...hihihi

8:38 AM  
Blogger Lily.Lulu. said...

hehehehe .. mmg jubir nih ada rupe perempuan la pakcik ..

tak pe .. lepas potong rambut, konpem ramai aweks akan dtg nak berkenalan

:D

11:22 AM  
Blogger A Z R A said...

a ahh la pakcik, cam girl skit rupe diaaaa.... ;)

2:30 PM  

Post a Comment

<< Home