Tuesday, August 07, 2007

Bagaimana Kalau Begini?

dia mengajak aku pergi berjalan ke kota. menemani nya membeli barang-barang keperluan kedai makan. aku pun bersetuju dan terus mengikutnya ketika itu juga.
setelah habis kerja-kerja di kota termasuk singgah di kedai makan untuk makan malam dan minum2 melepaskan lelah dan penat, kami pun pulang. sesampai di rumah nya, aku turut menolong mengangkat barang2 ke dalam rumah. selesai semuanya dia pun menjemput aku duduk untuk minum air sambil dia terus ke dapur, 'buat air fresh orange' katanya.
ketika meneguk air, tiba-tiba gelas yang aku pegang terlepas dari tangan. akibatnya sebahagian baju dan seluar ku basah. dia bingkas bangun mendapatkan tuala dan kain untuk ku. tiba-tiba dia turut sama menolong aku melap dan membersihkan sisa-sisa orange di baju dan seluarku. aku cuba membantah dan menolak pertolongan nya sambil mengucapkan terima kasih berkali-kali. tapi tidak di endahkan nya.
tiba-tiba juga dia menanggalkan baju dan seluar aku sambil menunjukkan sepersalinan baju dan kain yang dia ambil untuk ku tadi. aku menolak. tapi dia bertegas sambil menepis tangan ku yang cuba menghentikan perbuatan nya.
kisah menjadi semakin bercelaru dan menjadi-jadi setelah itu. walaupun aku berkali-kali mengatakan tidak mahu, takut dan sebagainya, dia terus dan berjaya memaksa dirinya terhadap aku. secara tidak rela dan di luar kemahuan aku sendiri, peristiwa hitam itu telah berlaku. akan adakah orang yang percaya kata-kata ku bahawa dia telah merogol aku pada malam itu?

- lelaki ternoda

.

"does devil has a face? does evil pick its victim?"

11 Comments:

Blogger uMIe MieSYa said...

Lelaki ternoda??!! Muahahaha *gelak guling2*

2:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Siapakah yang ternoda..
Pakcik ke? :D

8:19 AM  
Blogger zura lias said...

erk..erkkk..sy masih budak-budak..masih x paham cerita ni..:D

8:20 AM  
Blogger Orked said...

mcm skrip Samarinda je ni pakcik..isshhhh...:p


percayalahhhhhhhhhh.....muahahaha..

9:31 AM  
Blogger MZ said...

umie. x baik tau :p :p :p

endah. siapa yag ternoda? pak cik kah? no komen ;)) hik hik hik *kang umie gelak lagik guleng2 ampeh jek ;)) huhuhu*

juera. tak paham ekk? *siul2 lagu kura2 dlm perahu*

kujie. manader mcm skrip samarinda. citer2 samarinda sumer pasal worang kaya2 jek :D.
tapi trima kaseh kerna percaya. we'll neber know there is/are victim amongst ourselves, those who suffers in silence ..

11:21 AM  
Blogger zura lias said...

pokcik semakin berteka-teki...teka-teki teka tekuk..ular mati dalam mangkuk..cube teke pokcik ape jawapan die?

1:56 PM  
Blogger MZ said...

juera pun kalo nak berteka teki tekuk ... mana insentipnya. jaman datok moyang pak cik dulu ... pertaruhannya adalah sebuah negara. nasib baiklah moyang pak cik tu si nujum pak blalang ter'menang' lak :D ;)) hik hik hik

2:22 PM  
Blogger Orked said...

eemmm.... nk kena jadi silent reader ni..baru leh selidik sikit2...muahahaha...:)

6:04 PM  
Blogger MZ said...

mcm mana ekk silent readers tu? mcm tak besh jek munyi nyer ...

7:07 PM  
Blogger sd. said...

x paham la pakcik.
detail sket leh?

ish.censored nih!
:p

9:12 PM  
Blogger MZ said...

sayda. kalo detail nanti blog ni kene upgrade jadik 18sx :D
tak pun kene suspend ngan google.
;)) naya jek
*lagi pun ada manyak bebudak baca blog pak cik nih. kene ati2 skit. betul tak ehem ehem ehem?*

9:07 AM  

Post a Comment

<< Home