Thursday, August 09, 2007

BMW ...

aku bukan lah seorang pencinta.
aku seorang yang malas nak mengejar cinta.
aku hanya lebih suka memapar diri aku yang sebenar. tak lebih dan tak kurang.

so she said ... best man win. so what? am not going to compete. i have never compete with others for a girl. i have never fight with others for over a girl.

but make no mistake. guys did cry for a girl who chosen me. i did do things to woo a girl. i am prepared to let go the whole world for my love.

bmw? no problemo ...

.

*entri selingan.

10 Comments:

Blogger zura lias said...

erkk..xpe, sy mmg pilih pokcik je..hahahhhaa

2:52 PM  
Blogger IndahSakura said...

Kita adalah kita yang sebenar. Itulah yang sebaiknya. Saya pun pilih Pokcik lah juga... :)

3:27 PM  
Blogger Jie said...

for every win, someone lose!

korang pilih ape ni?
calon pilihanraya ke?
dekat dah nie...:p

3:49 PM  
Blogger MZ said...

teringat lah juga suatu masa dahulu. mereka cuba mencalunkan nama pak cik sebagai salah seorang calun majlis perwakilan pelajar. sheram sejuk pak cik di buat nya ...

3:58 PM  
Blogger Jie said...

wah....sume cite2 klasik yg dok simpan dlm lemari sumer kuar ni pakcik...keh...keh..:p

5:33 PM  
Blogger MZ said...

citer klasik? sumer nak kuar dah kujie. ada dah dlm draft copy. tunggu nak 'publish' jek. *sumer nya gara2 entri kujie yg terbaru tu lah*

6:37 PM  
Blogger .::{ uMIe }::. said...

Pilih ape nie wehh??! kalo pilih pokcik leh dapat BMW sebijik ek.. :p

3:10 AM  
Blogger MZ said...

mai pilih mai pilih ;)) huhuhu

2:50 PM  
Blogger zura lias said...

pokcik,
kalo pokcik berjaya jd majlis perwakilan pelajar..kompem time tu gak saya masuk tempat pokcik belajo..*leh tumpang glamer*..hikss..

4:17 PM  
Blogger MZ said...

isk .. idak ler. pak cik reject pencalunan tu. seperti mana pak cik meletak jawatan ketua tingkatan pabila naik ke tingkatan lima.
hepi go laki ...
*was afraid that the good deeds i will make is just because of the position i hold/held. nak tunjuk cuntuh teladan ke apa. trying not to contaminate the 'niat'. kunun2 nya lah*

4:33 PM  

Post a Comment

<< Home